Dette mener passasjerene om Ryanair

De fleste kundene er godt fornøyd med Ryanair.

De fleste kundene er godt fornøyd med Ryanair. Foto:

Av
Artikkelen er over 1 år gammel

92 prosent har en positiv oppfatning av Ryanair, viser en ny undersøkelse.

DEL

Flyselskapet Ryanair, som er utskjelt av mange, gjennomførte i første kvartal en undersøkelse blant passasjerene. «Rate my flight» tok for seg temaer som den generelle opplevelsen, boarding, besetningens vennlighet, opplevelsen om bord og serveringen om bord, skriver flynettstedet hangar.no.

Totalt svarte 45.000 passasjerer på undersøkelsen gjennom selskapets egen app. Der kunne de vurdere de ulike punktene fra én til fem stjerner.

LES OGSÅ: Slutt for Øistein og familien etter over 70 år: – Både en lett og forferdelig tung avgjørelse (+)

92 prosent svarte at den generelle oppfatningen av å reise med Ryanair, var enten god, veldig god eller strålende.

Det var serveringen om bord som fikk dårligst tilbakemelding. 43 prosent ga den mellom én og tre stjerner. Besetningens vennlighet oppnådde høyest score. (ANB)

Artikkeltags