Hva er innholdsmarkedsføring?

Innholdsmarkedsføring er et kommersielt annonseprodukt. Det betyr at det er en kommersiell aktør som skaper innhold som er av interesse for personer som virksomheten ønsker å nå ut til. Til dette kjøper de kommersiell markedsføringsplass i nettavisers annonsebilag, skilt fra redaksjonelt innhold.

God innholdsmarkedsføring gir leserne ny kunnskap og gode opplevelser. Gjennom dette bygges en relasjon mellom virksomheten og leseren, og virksomhetens omdømme og profil utvikles. Innholdet skal gi en merverdi for leseren, uavhengig av om man ønsker å forta kjøp. Innholdsmarkedsføring bruker tekst, bilder og eventuelt video som fortellerverktøy.

Hvorfor innholdsmarkedsføring?

For 100 år siden var det kontroversielt at avisen trykte annonser i avisen. Ved introduksjon var det for mange uvant. Siden det framgikk tydelig at annonsene ikke var redaksjonelt innhold, ble dette en viktig funksjon for lokalavisen av to årsaker. Det handlet om at lokalavisen kunne utvikle en arena som samlende torgfunksjon, en arena som førte til at lokale næringsdrivende nådde ut til sine kunder med sitt budskap. Derigjennom kunne de skape grunnlag for sin virksomhet og lokale arbeidsplasser.

I tillegg utgjorde annonsene for avisen viktig finansiering av journalistikk, samtidig som redaksjonell uavhengighet ble opprettholdt. Over tid har markedsføringen utviklet seg på mange måter, og særlig den digitale revolusjonen har åpnet for nye løsninger. Vår avis ønsker å utvikle seg med lokale annonsører, og gjør dette ved å tilby markedsføringsløsninger som gir annonsørene god effekt.

Innholdsmarkedsføring er i ferd med å etablere seg som et virkningsfullt markedsføringsprodukt i både internasjonale og nasjonale medier. Gjort på riktig måte, er det vår oppfatning at dette er et godt og viktig produkt som også lokale annonsører skal få tilgang til.

Hvordan ser vi forskjell?

Innholdsmarkedsføring er et rent kommersielt produkt. Redaksjonen i vår avis har ingenting med dette å gjøre. Derfor er det også viktig at leserne ser og forstår forskjellen på redaksjonelt og kommersielt innhold. Kravet til slikt skille understrekes tydelig i de etiske retningslinjene for medier, kalt Vær Varsom-plakaten, og særlig punkt 2.6.

Kommersielt innhold skal være tydelig merket. Dette er hos oss gjort med merking på forsiden, med ordet «Annonse» i bildet. Ved å klikke på saken, kommer leseren til en side som er vesentlig annerledes i utforming enn redaksjonelt innhold. Toppen av siden er merket med «Annonsebilag», og øverst i teksten ligger en merking av at innholdet er innholdsmarkedsføring. Virksomheten som er avsender av budskapet er tydelig merket med logo.l.

Tydelighet

For vår avis er det viktig at leserne umiddelbart ser og forstår forskjellen på innholdsmarkedsføring og ordinært redaksjonelt innhold. Akkurat som for 100 år siden er avisens redaksjonelle integritet og uavhengighet er usedvanlig viktig for oss. Dersom noen opplever at skillet og merkingen er utydelig, vil vi høre det så snart som mulig. Det er viktig at lokalavisen kan tilby gode og effektive markedsføringsprodukter, men vi vil ikke gjøre det på bekostning av vår troverdighet.

Lukk

Hemmeligheten ligger under brudekjolen

Annonse fra She Undertøy

Dato for den store dagen er satt. Jakten på brudekjolen er i gang, men for at drømmekjolen skal komme til sin rett har undertøyet mye å si.

Adresse
Jernbanealleen 24, 3210 Sandefjord

Åpningstider
Mandag – onsdag: 10:00 – 17:00
Torsdag: 10:00 – 18:00
Fredag: 10: 00 – 17:00
Lørdag: 10:00 – 15:00 

Det perfekte undertøyet samarbeider med brudekjolen om et perfekt resultat. Med hjelp av undertøyet vil du kunne forme kroppen din og fremheve det du er stolt av. På denne måten vil brudekjolen vise seg frem fra sin beste side på den store dagen. 

Kombinasjon av din egen figur og snittet på brudekjolen er utgangspunktet når undertøyet skal velges, og våre dyktige ansatte vil bistå deg i prosessen.

Farge på undertøyet du skal bære på bryllupsdagen er også viktig. De fleste spør etter undertøy i samme farge som kjolen: Hvitt eller kremfarget. En farge få tenker på, men som kan passe bedre, er hudfarget undertøy da dette vil være minst synlig under kjolen. 

Om du ønsker blondeundertøy til selve bryllupsnatten kan det være et smart trekk å kjøpe to sett undertøy. Et sett til å ha på deg under kjolen og et sett til bryllupsnatten. 

Fremtidige bruder legger hovedfokus på kjolen, men vi anbefaler at bruden starter tidlig med tanke på valg av undertøy. Den største "feilen" vi ser er at kommende bruder kjøper kjolen før de har valgt undertøy. Når kjolen er kjøpt inn blir det vanskeligere å oppfylle alle krav og ønsker om hvilken type undertøysett man vil bruke under kjolen. Effekten av riktig BH er ofte undervurdert, og det kan være vanskelig å tilfredsstille forventningene til hva undertøy generelt kan trylle bort eller få frem.

En kjole med åpen rygg og gjerne en dyp utringning blir utgangspunkt for hva slags undertøy man kan bruke. Forventningene til hva som kan gjøres med hjelp av støtte, løft og figurforming er da ikke alltid lett å imøtekomme. 

Det finnes mange forskjellige størrelser og stiler på undertøyet. Vi har i alle år vært opptatt av å finne nye merker og modeller hos leverandører. Vår kunnskap skal komme deg til gode og vi er stolte over at vi nå fører Europas ledende merker i størrelser A til L. Vi vil at du skal få det lille ekstra, uansett alder og størrelse.

Jakten på det perfekte undertøyet vil være en investering og får deg til å føle deg ekstra vakker på den store dagen.

Alt skal være perfekt på bryllupsdagen og undertøyet er intet unntak! 

She Undertøy

• She Undertøy Sandefjord er en spesialforretning midt i Sandefjord sentrum.

• Vi har fokus på store størrelser.

• Når du handler hos She Undertøy skal du forvente det lille ekstra.

• Vår visjon er at vi strekker oss mot det unike møtet med deg som kunde hver dag.

• Hos She Undertøy vil vi skape en trygg og tillitsfull atmosfære.

• Vår kunnskap skal komme deg til gode.

• Vi er stolte over at vi nå fører Europas ledende merker i størrelser fra A til L.

• Vi vil at du skal få det lille ekstra, uansett alder og størrelse. 

Redaksjonen i Sandefjords Blad har ingen rolle i produksjonen av dette innholdet